5 Ağustos 2012 Pazar

ECE AYMER CRAFT HOUSE

Teşekkür ederim...

İçeri ilk girdiğim anda, beni ilk kez görmesine rağmen uzun yıllardır görmediği dostunu görmüşçesine sıcak ve sevgi dolu karşılayan, ayrıldığım ana kadar hep güleryüzlü ve destekleyici olan sevgili Buket Hanım'a...

Gün içinde belki yüz kere benim "Hocaaamm bu nasıl olacak, hocaaaamm şunu nasıl yapayım" konseptli sorularıma maruz kaldığı halde sabredip, bıkmadan öğreten, yetenekli hocam Seden Hanım'a...

Her an her türlü yardıma hazır, nefis yemekler ve süper yol tarifi yapan, hep sıcak davranan Nalan Hanım'a...

Sakinliği, duruluğu, güleryüzü ve nefis kızıl saçlarıyla beni kendine hayran bırakan Ayşen Hanım'a...

Yaşam enerjisi, esprileri, dobralığı ve içtenliğiyle çok sevdiğim Ayşegül Hanım'a...

Her an yardıma hazır, yaratıcı, eli çabuk, güleryüzlü Nagehan Hanım'a...

Birlikte fazla vakit geçirme imkanımız olamadığı için üzüldüğüm Füsun ve Asuman Hanımlara...

Ve tabi ki yaratıcılığı, becerisi, sakinliği ve zekası ile bana "Bu işi ya ondan öğrenirim ya hiç öğrenmem" dedirtip, İstanbul'dan Ankara'ya iki kez geliş nedenim ve üreten bir kadın olma çabamda önemli yeri olan Ece Aymer'e...

Yani hepinize, çok teşekkür ederim.

Orada bulunduğum sürece sıcak ve sevgi dolu ortamınıza dahil olmaktan çok mutluluk duydum. Bana evimden uzakta olduğumu hissettirmediniz. Böyle bir atölyenin bir süreliğine de olsa bir parçası olmak çok güzeldi.





3 yorum:

  1. Canımmmmm seni çok seviyorum güzel yüzlü öğrencim, içten arkadaşım benim :)))

    YanıtlaSil
  2. çok güzel kareler hepinizin yüzünde mutluluk güzel bir blog seviler başlangıçta ki cadı çok tatlı....

    YanıtlaSil
  3. Ben de sizi çok seviyorum yetenekli hocam :)
    Gönül Hanım yorumunuz için teşekkür ederim, sevgilerimle.

    YanıtlaSil